ÄÄNESTYS ON ALKANUT!

Liittokokousedustajien ja edustajiston jäsenien vaalien äänestys on nyt alkanut!

HUOM. Sähköiseen äänestykseen pääset suoraan TÄSTÄ.

* Muistathan meidän ammattiosaston omat ehdokkaat: Sanna Lantta 236 ja Ulla Jokela 234! Vaalipiiri: Kymi ja Etelä-Savo *

Äänestäminen kannattaa: voit vaikuttaa ja myös voittaa. Kaikki liittokokousedustajien ja edustajiston jäsenten vaaleissa joko postitse tai sähköisesti äänestäneet osallistuvat automaattisesti arvontaan. Sinun ei siis tarvitse äänestämisen lisäksi erikseen tehdä mitään osallistuaksesi arvontaan.

Palkintoina on kolme lomaviikkoa SuPerin loma-asunnoissa, kaksi 300 euron elektroniikkalahjakorttia ja SuPer-tuotteita.

Arvottavat lomaviikot SuPerin loma-asunnoissa ovat:

Vuokatti (Koivu) vko 37

Vuokatti (Koivu) vko 39

Puumala (Pikku-Äimä) vko 34

Muista, SINUN äänesi on tärkeä!

Alla vaaliliitto Saimaan Superit -vaalimainos. Sen voit tulostaa vielä muistutukseksi työpaikallesi, jos sitä ei vielä ole näkyvillä!