Liity SuPer-voimiin!

Ammattiosasto haastaa sinut nyt mukaan tähän huikeaan kisaan! Lähde siis kasvattamaan SuPer-joukkoja ja voit voittaa kivoja palkintoja! Tule mukaan vahvistamaan SuPer-voimia!

SuPerissa käynnistyi 15.10.2020 jäsenhankintakilpailu teemalla Liity SuPer-voimiin. Keskenään kilpailevat neljä maantieteellistä aluetta. Kilpailun voittaa se alue, joka on 15.10.2020–31.3.2021 välisenä aikana onnistunut kasvattamaan jäsenmääräänsä suhteellisesti (prosentuaalisesti) eniten.

Kilpailun voittanut alue saa palkinnoksi vuoden 2021 aikana järjestettävän virtuaalisen Hyvän mielen päivän jäsenilleen. Voittaneen alueen eniten jäsenmääränsä kasvattaneen ammattiosaston jäsenet palkitaan Kuulun SuPer-voimiin -t-paidalla. Jokaiselta neljältä alueelta palkitaan kolme parasta suosittelijaa.

Lisätietoja kilpailusta saat täältä

MITEN SINUSTA TULEE SUOSITTELIJA?

Suosittele SuPeria. Kun uusi jäsen täyttää liittymiskaavaketta merkitse omat tietosi (nimi ja jäsennumero/henkilötunnus) lomakkeeseen kohtaan ”suosittelija / jäsenhankkija” tai sähköisesssä lomakkeessa "Muut tiedot." -kohtaan. Liittyä voi siis: täällä tai paperisella lomakkeella.

Jokaisesta uudesta varsinaisesta jäsenestä suosittelija saa 30€ arvoisen lahjakortin, jolla voit valita yli sadan liikkeen tai elämyksen joukosta mieluisan vaihtoehdon. Varmista, että omissa jäsentiedoissasi on oikea sähköpostiosoitteesi, lahjakortit lähetetään ensisijaisesti sähköisenä! Lahjakortti tulee suoraan GoGiftin järjestelmästä (saatta eksyä myös roskapostin joukkoon).