ILMOITUS SUPERIN KUNTASEKTORIN LUOTTAMUSMIESVAALEISTA

ILMOITUS SUPERIN KUNTASEKTORIN LUOTTAMUSMIESVAALEISTA 2018

SuPerin Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiirin Eksoten alueen ammattiosastojen kuntasektorin luottamusmiesvaalit käynnistetään 5.11.2018, jolloin ehdokasasettelu alkaa.

Työnantajan kanssa käydyn neuvottelun tuloksena luottamusmiestoimia on avoinna toimialueille seuraavasti:

Koko Eksote:

Päätoiminen pääluottamusmies, 2 kpl, ei varapääluottamusmiestä

Lappeenrannan ympäristön ao 715

Lemi:             kotihoito 1 luottamusmies, asumispalvelut 1 luottamusmies

Luumäki:       kotihoito 1 luottamusmies, asumispalvelut 1 luottamusmies

Savitaipale:   kotihoito 1 luottamusmies, asumispalvelut 1 luottamusmies

Taipalsaari:   kotihoito 1 luottamusmies, asumispalvelut 1 luottamusmies

Koko Länsi-Saimaan alue, perhe- ja sosiaalipalvelut: 1 luottamusmies

Sama ehdokas voi asettua ehdolle sekä pääluottamusmieheksi että oman toimialueensa luottamusmieheksi. Jokaiseen vaaliin haetaan omalla ehdokasasiakirjalla.

Ehdokkuus ja ehdokkaiden asettaminen

Ehdolle voivat asettua SuPerin varsinaiset jäsenet, jotka ovat Eksoten palveluksessa ja joiden palvelussuhde on alkanut vähintään kuukausi ennen varsinaisia vaaleja.

Ehdokkaan voi asettaa ehdolle joko kaksi vaalikelpoista superilaista yhdessä tai ehdokkaan ammattiosasto.

Ehdokasasettelu on tehtävä ehdokasasiakirjalla, joka on palautettava asianmukaisesti täytettynä Marjo-Riitta Rötkölle postitse tai sähköpostilla skannattuna 18.11.2018 mennessä, jolloin ehdokasasettelu päättyy. Ehdokasasiakirja löytyy ammattiosaston omilta sivuilta osoitteesta ao715.superliitto.fi.

Tarkista tietosi

Kuntasektorin luottamusmiesvaaleissa saa äänestää ammattiosaston superilainen varsinainen jäsen, joka on äänestyspäivänä virka- tai työsuhteessa taikka toimeksiantosuhteessa (omais- ja perhehoitaja) Eksoteen.

Käy tarkistamassa omat työpaikka- ja yhteystietosi jäsensivuiltasi, jotta pääset käyttämään äänioikeuttasi. Tee tarvittavat muutokset yhteystietoihisi 5.11.2018 mennessä.

Äänestysajat ja paikat ilmoitetaan jäsenille ehdokasasettelun päätyttyä 19.11.2018 jälkeen työpaikkojen ilmoitustauluilla / sähköpostilla.

Lisätietoja saat oman ammattiosastosi puheenjohtajalta Irma Javanaiselta tai osoitteesta www.superliitto.fi/luottamusmies.

Voit tulostaa ehdokasasiakirjan osoitteesta https://www.superliitto.fi/ammattiosastot/luottamusmiesvaalit-2018/ehdokasasiakirjamalli

Marjo-Riitta Rötkö                                                          Teija Hämäläinen

vaalilautakunnan puheenjohtaja                                    vaalilautakunnan sihteeri

marjoriittarotko@gmail.com