Ammttiosastotapaaminen keskiviikkona 11.4.18

Kutsu ammattiosastotapaamiseen keskiviikkona 11.4.2018 Savitaipaleella kunnantalolla, Super-liitosta Anne Kisonen, järjestöasiantuntija

Heippa!

Olen tulossa käymään ensi viikon keskiviikkona Savitaipaleelle, teemme ammattiosastosi kanssa työpaikkakäyntejä ja treffataan hallituksen kanssa. Illalla olisi tosi kiva tavata jäseniä!

Olemme varanneet Savitaipaleen kunnantalon ja sieltä valtuustosalin ja toivoisin, että mahdollisimman moni pääsisi paikalle. Aloitamme kahvilla ja pikkusuolaisella klo:17 ja ajankohtaisia SuPer-asioita alamme turinoimaan klo:17.30 alkaen. Päätämme illan viimeistään klo:19.30.

Olisi kiva päästä kuulemaan, mitä sinun työpaikallesi kuuluu ja mitä sinulle kuuluu.

Kaikki iltaan osallistujat saavat pienen SuPer-jutun mukaansa.

Ilmoittautumisia voipi laitella pikimmiten ja viimeistään 10.4 mennessä osoitteella super715@superliitto.fi.

Nähdään keskiviikkona!

SuPer-terveisin,

Anne Kisonen

Järjestöasiantuntija